24december

Direktlänk till inlägg 19 november 2014

Julkalender

Av jul älskaren - 19 november 2014 17:48

Jag har suttit i nästan två timmar och fixat och trixat med julkalendern här till bloggen.

Efter många olika varianter har jag tillslut kommit fram till denna:

Vad tycker ni, Blev den bra?

Nu behöver jag bara fixa innehåll till alla luckor. ;)

Men det ska väl gå bra. Jag säger det igen. Har ni förslag lämna en kommentar.

 

 
 
Ingen bild

Ingrid

21 november 2014 17:28

Hej,jättetrevlig julblogg du har gjort.Tycker också om julen.
Jag är förmodligen äldre än dig,men jag har alltid haft fina
jular som barn o vuxen.Trevliga jullåtar.
Mvh:Ingrid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jul älskaren - 23 november 2014 12:16


Jag vet att jag inte bloggat på länge, men det är svårt att hitta något att blogga om när det inte är december. Om ni har förslag och tips skulle jag älska att höra dem. ♡ Jag har börjat fylla julkalendern nu och jag tror jag ska skriva något...

Av jul älskaren - 18 november 2014 23:22


Jag bestämde mig nu så här på kvällen att fixa en musikspelare till bloggen för att få ännu mer julstämning. Musikspelaren hittar ni länst ner på skärmen. Musiken kommer börja spelas när ni öppnar bloggen. Om ni vill pausa eller byta låt kan ni gör...

Av jul älskaren - 18 november 2014 20:00


Julen närmar sig med stormsteg. Nu är det drygt en månad kvar och det gör mig så pepp. Angående julkalendern jag frågat om har jag tänkt på det och jag tror jag kommer ha lite olika saker i luckorna. Det kan vara recept på något, tips, pyssel, fi...

Av jul älskaren - 17 november 2014 17:19


Jag sitter här dödstrött i sängen och myser framför en julfilm. Ingen mindre än grinchen. Om ni inte sett Grinchen någon gång måste ni se den! Ingen jul utan grinchen.     Om du inte vill köpa filmen finns den på swefilmer.com   Jag vill...

Av jul älskaren - 17 november 2014 14:30

Jag älskar cupcakes och jag älskar julen.  Vad blir då bättre än julcupcakes?  Här är ett supergott recept på Leilas cupcakes. Receptet är härifrån.             Hoppas det smakar!     ...


24 December, bästa dagen på året.

Jag är en fjortonårig tjej som är tokig i julen. Jag älskar allt som har med jul att göra.
Denna bloggen kommer helt enkelt handla om julen.

Ha en riktigt god jul ♡

Veckans fråga

Har du köpt Julsaker redan?
 Ja absolut, jag har köpt massor. Jag vill ha jul nu!
 Ja, någon grej har jag köpt.
 Nej inte än.
 Jag väntar tills December!

Vad vill du läsa om?

Fråga något

4 besvarade frågor

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards